ספרים   אודות מועדון קריאה   צור קשר  
מועדון קריאה של ספרים
מאז 2002
מועדון קריאה של ספרים
ספרים > ספרים חדשים > ספרים 2010 > ספרות תרגום 2010

הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWo

הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWo

הספר הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWo
מאת
תרגום

בהוצאת הוד-עמי
שנת
כריכה רכה

את הספר ניתן להשיג ברשת חנויות סטימצקי ובחנויות צומת ספרים.

מחרוזות עבודת יד שיהלמו אותך

הגדל את הכנסות העסק שלך באמצעות פרסום בגוגל Google AdWo, כריכה אחורית

מפרסמים משלמים מיליוני דולרים להעברת המסר שלהם דרך מערכות השידור המסורתיות: טלוויזיה, רדיו ועיתונות מודפסת. מערכות אלו מאפשרות למפרסמים להגיע לקהל רחב, אבל מלבד העלות הגבוהה, יש להן חסרון נוסף: המסר מגיע בסופו של דבר לקהל רחב מאוד של לקוחות שלרובם אין שום עניין לא במוצר ולא בשירות.

גם מנועי החיפוש הם סוג של מערכת שידור, אבל זו מערכת שידור ייחודית עם כללים שונים והפוכים לגמרי. במקום שהמפרסמים ישדרו את המסר שלהם ללקוחות, מנועי החיפוש מהווים "רשת שידור הפוכה", המאפשרת למיליוני לקוחות מדי יום לומר למפרסמים בדיוק מה הם מחפשים. כבר לא צריך לתור אחר לקוחות המחפשים מוצר מסוים, כמו למשל מכונית חדשה, נגן DVD או מכונת כביסה. הסיבה פשוטה: בעידן מנועי החיפוש, הם, הלקוחות, מחפשים מה שהם מתעניינים בו. בתור מפרסמים עליכם רק לדעת כיצד להעריך בצורה מדויקת את דרישות הצרכנים. ספר זה, שחיברו קווין לי וקתרין סדה ואשר אותו ערך זהר עמיהוד, יראה לכם בדיוק כיצד לעשות זאת.

קווין וקתרין הם שני "שועלי-קרבות" ותיקים בתחום הפרסום בתשלום על סוגיו השונים. שניהם הרצו וכתבו על הנושא, הרבה לפני ש-Google הפך למושג שגור בפי כל, ולפני שכל תוכנות הפרסום שבשימוש כיום הגיעו לרמתן הנוכחית. הם יכולים לספר לכם סיפורים על הימים שבהם היה עליהם לעבוד עם מערכות שבהן צריך היה לרכוש מודעות על בסיס מילות מפתח שונות, או לנהל מעקב פעיל אחר פערי הצעות מחיר (bid gaps) שהיו עלולים לעלות למפרסם ביוקר. תכונות שכיום אנו מתייחסים אליהן כחלק בלתי נפרד מתוכנות הפרסום, לא היו בשימוש גם כשהתחילו את דרכן בתחום. למעשה, אחת הסיבות שבזכותן אנו נהנים ממגוון השירותים שקיים היום היא עבודתם החלוצית של יחידים, שנועדה לגייס תמיכה ולהביא לשינוי על ידי חינוך התעשייה.

ספר זה מהווה המשך ישיר לפעילות החינוך וההדרכה של מחבריו. הוא יציג בפניכם את השלבים הבסיסיים ביותר שעליכם ללמוד לפני שתוכלו לעסוק בפרסום במנועי חיפוש. בנוסף, הוא יציג את כל הנושאים המתקדמים הנחוצים לאלה מביניכם שרוצים להרחיב את הידע שלהם בתחום.

מנועי חיפוש מהווים אומנם סוג של מערכת שידור, אבל אינכם זקוקים לתקציב של מיליוני שקלים, או דולרים, כדי להתחיל להשתמש בה. כל עסק יכול להתחיל לקדם את עצמו בתקציב של כמה עשרות שקלים בלבד. במהרה תבינו את העוצמה האמיתית של מנועי החיפוש. הרי לא לשווא משקיעים המוני מפרסמים בכל רחבי העולם סכומי כסף שהפכו את הפרסום באתרי החיפוש לתעשייה של מאות מיליארדי דולרים.

אני מקווה שתלמדו בעזרת הספר שבידיכם, כדי שתוכלו לנצל את היתרונות של פרסום במנועי החיפוש! אף מדיה פרסומית אחרת לא מניבה תוצאות כה מיידיות ומדידות. אני משוכנע שלאחר שתנסו לפרסם במנועי חיפוש לא תבינו איך לא גיליתם את זה קודם – ורק תקוו שהמתחרים שלך לא יגלו זאת לעולם.

נלקח ברשות מתוך אתר פרסום בגוגל

 

מידע

אין דבר כזה קמפיין פרסום ללא דפי נחיתה. אם אתה רוצה תוצאות, אם אתה רוצה למדוד אתה צריך לבנות דפי נחיתה שמביאים לתוצאות! אני יודע שמרבית בעלי העסקים המפרסמים בגוגל מפנים את הגולש לדף הבית. זוהי טעות, טעות גדולה שכגורמת להפסדים, פעמיים: פעם אחת בגלל שהלקוח יכול לעשות באתר מה שהוא רוצה ובוודאי לא מה שאתה התכוונת שיעשה ופעם שנייה בגלל שאתה (המפרסם) לא יודע מיהו. רוצה לבנות דף נחיתה כמו שצריך? פנה לסטודיו כתום המומחים לבניית דפי נחיתה.

 

 

המלצה על ספר זה ניתן לראות בדף ספרים מומלצים.

השימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות בלבד ואין בו בכדי לפגוע ו/או ליצור אפליה כלשהי.